Jeg har i skrivende stund lige haft lille Ai ude til en lidt nærmere gennemgang. Han lever stadig i bedste velgående og har ingen problemer med at komme rundt i hånden på mig, hvor han ikke var super vild med at være. (Tror det kan hænge sammen med at jeg lige har lagt neglelak, så neglene lugter grimt - eller også var det fordi han blev pillet ud af den varme rede... Who knows? ;) )

Men hvorom alting er, så synes jeg, at han venstre skulderblad sidder meget anderledes end hans højre. Han har bevægelse i venstre forben, men det er ikke meget, så jeg tror måske min mistanke om at skulderen er gået afled kan holde stik.. Nu er jeg så bare i tvivl om hvorvidt det kan verificeres eller ej. Jeg vil prøve at ringe til min hamsterkyndige dyrlæge i morgentidlig og konferere med ham om han tror han kan gøre noget enten for at verificere om det vitterligt er en skulder der er gået afled og hvis det er det, om der så er noget han kan gøre for lille Ai. Jeg håber han har en tid i morgen- eller fredag formiddag!



Leave a Reply.