Jeg fik snakket med dyrlægen i morges. Han havde prøvet at ringe til mig, men min mobil har åbenbart haft sit eget liv og den har ikke lade mig komme i kontakt med omverdenen. Nå, men hvorom alting er, så mener dyrlægen, at det sagtens kan rette sig selv. Der går få uger, men det kan sagtens rette sig. Hvis jeg ville noget, kunne jeg give en dråbe smertestillende til ham, så jeg var sikker på, at han ikke har ondt.
Jeg har desværre ingen medicin til hamstere i mit hjem, men jeg mener ikke det er nødvendigt. 

Jeg havde kort Ai ude i dag og han er begyndt at vende sit venstre forben mere lodret, så det går fremad. :) Han var nu ikke tilfreds med at forlade den varme rede, så han kom hurtigt tilbage efter højlydt at have brokket sig. ;)

Men det er dejligt at høre, at der er håb for den lille dreng. Dyrlægen tilbød, at jeg kunne komme forbi og få taget et røntgenbillede af ham, men det ligger stadig kun som en overvejelse. Det kunne være rart at finde ud af om det er en dislokation af skulderen eller om det er ledbåndene den er gal med. Jeg har bare ikke tid til at tage forbi klinikken i øjeblikket, og dyrlægens umiddelbare råd var, at han bare skulle have lov til at gå i 2-3 uger og så så man ofte, at det ville rette sig af sig selv. Så det er første plan. Hvis det ikke retter sig, vil jeg tage forbi dyrlægen med ham. :)



Leave a Reply.