.. ja siden der sidst blev delt noget nyt om Ai.

Jeg er desværre gået hen og har fanget den noget udbredte "ondt i halsen og fyldt med snot" virus, så jeg håndtere ikke mine dyr i øjeblikket af frygt for at de kan blive smittet med det samme.

Jeg fik ringet til dyrlægen i går, men han var endnu ikke mødt ind da jeg kom igennem, så veterinærsygeplejersken lovede, at han ville ringe tilbage, når han fik tid. Han har ikke ringet endnu, så jeg prøver at ringe igen i morgen.

Jeg har ikke set eller hørt Ai i dag, men satser stærkt på, at han er stadig er der. Dog har jeg fået nogle chok af den anden verden de sidste par dage, da han har skreget noget så grusomt. Eller ikke helt så grusomt. Han har været utilfreds med, at mor Fengli ikke lod ham stikke af fra reden, og det gav han højlydt udtryk for. Det lyder lidt som når de voksne slås og skriger af hinanden, så jeg har haft dårlige nerver og sprunget op og faret hen til buret hver gang det er sket. 
Fengli virker tilsyneladende upåvirket af det, hun vil bare have ham "hjem" til reden. ;)

Ellers går det godt med Ai. Han vokser fint og har åbnet øjnene (hvilket også gør det lettere at "stikke af"). 

Jeg prøver som sagt at komme gennem til dyrlægen igen i morgen for at høre hvordan og hvorledes med benet. :)



Leave a Reply.